Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

عرضه مرغ قطعه بندی شده در ایلام ممنوع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: پیش بینی‌های لازم برای تامین مرغ کشتار روز اندیشیده شده و اولویت تهیه و تامین مرغ با بازار استان است. 

عرضه مرغ قطعه بندی شده در ایلام ممنوع شد

  به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام،  محمدعلی اقدسی اظهار داشت: با وجود رعایت قیمت مصوب مرغ، برخی از افراد سودجو با قطعه بندی آن‌ها را با قیمت بسیار بالاتری عرضه می‌کردند که موجب ایجاد اختلال در روند بازار می‌شد.

اقدسی  با بیان اینکه  اکنون روزانه چهار هزار و ۵۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود که ۲ هزار تن در استان مصرف و مابقی به خارج از استان ارسال می‌شود افزود:  برخی از افراد دلال مرغ کشتار روز استان را با قیمت مصوب خریداری و در استان‌های مجاور با قیمت بالاتر عرضه می‌کردند که افراد خاطی شناسایی و به مراجعه قضایی معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور، قیمت هر کیلوگرم مرغ تعیین و آنالیز قیمتی آن برای مرغدار، کشتارگاه، توزیع کننده عمده و خرده فروش محاسبه و اعلام شده است که امیدواریم با تک نرخی شدن قیمت‌ها خروج غیرقانونی و دلالی حذف شود.

لازم به ذکر است:  روزانه در ۲ کشتارگاه ایلام ۶۰ تا ۷۰ هزار قطعه مرغ کشتار می‌شود که ۲۵ هزار قطعه به مصرف استان و مابقی به خارج از استان ارسال می‌شود.    

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید