Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

برگزاری جلسه هماهنگی برداشت غلات و دانه های روغنی در استان ایلام

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان از برگزاری جلسه هماهنگی برداشت غلات و دانه های روغنی در استان ایلام خبر داد.

برگزاری جلسه هماهنگی برداشت غلات و دانه های روغنی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، دکتر زرین جوب  با اعلام این خبر گفت: جلسه هماهنگی برداشت غلات و دانه های روغنی استان ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار گردید.

وی افزود: این جلسه که با حضور دکتر رستم زاد معاون محترم هماهنگی اقتصادی استانداری ، مهندس اقدسی ریاست محترم سازمان و اعضای جلسه برگزار شد .

ابتدا مهندس اقدسی ریاست سازمان با ارائه گزارشی در خصوص کاشت محصولات پاییزه اظهار داشت؛ امسال با وجود کمبود بارندگی ها و خشکسالی پیش بینی می شود که ۲۵۰ هزار تن گندم و حدود ۲۲ هزار تن کلزا در مزارع استان تولید شود، اقدسی اضافه کرد؛ با اتحادیه کمپاین داران استان‌های فارس، همدان و دیگر استانهای همجوار هماهنگی لازم به عمل آمده است تا علاوه بر ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی استان ، دیگر کمباین های مهاجر از استان های همجوار عملیات برداشت غلات و دانه های روغنی استان را انجام دهند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان خاطرنشان نمود: در این جلسه مصوباتی جهت انجام به موقع برداشت محصولات اساسی مازاد کشاورزان تصویب گردید و نیز مقرر شد هماهنگی و همکاری سایر ادارات و ارگانهای ذیربط در جهت تسریع در برداشت و تسهیل در تردد کمباین ها در استان صورت گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید