Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی استان ایلام:

حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی ایلام در ایام نوروز

مدیر امور اراضی استان ایلام  از حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی استان در ایام نوروز خبر داد.

 حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی ایلام در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام ، یاسین علی حسینی با اعلام این خبر گفت: به منظور حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی ۱۲ اکیپ گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در تمام شهرستان های استان در حال فعالیت می باشند .

وی افزود برابر بررسی های سامانه CMS و همچنین نظارت مدیریت و فرماندهی یگان حفاظت استان تمامی ۱۲ شهرستان استان از تاریخ ۲۸ اسفند سال ۹۹ در عملیات گشت‌زنی حضور فعال داشته و به طور متوسط روزانه بین ۴۰ تا ۱۰۰ کیلومتر پیمایش دارند.

ایشان اضافه کردند : اکیپ های گشت زنی شامل دو تا سه نفر با عملکرد متوسط روزانه ۵ ساعت در سطح شهرستان تا پایان روز ۱۳ فروردین سالجاری بصورت ویژه با نظارت مدیریت امور اراضی استان ،سازمان بازرسی و سایر نهادهای ذیربط ،فعالیت دارند.

مدیر امور اراضی استان خاطر نشان کردند: این گشت با حضور مستمر وعزم جدی در برخورد با متخلفین تغییرکاربری های غیر مجاز با هماهنگی قضایی ، در برابر متخلفین ساخت و سازهای غیر مجاز تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری را اجرا و درراستای اجرای طرح صیانتی معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری استان ویژه نوروز به شدت با آنها برخورد خواهند نمود.

علی حسینی در پایان از مردم درخواست کردند:با توجه به اهمیت حفظ زمین های کشاورزی جهت تولید محصولات زراعی و باغی و به منظور جلوگیری از تغییر کاربریهای غیر مجاز در زمینهای کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز و یا تغییر در ساختار زمینهای کشاورزی در اسرع وقت با سامانه ۱۳۱ تماس برقرار نمایند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید