Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

همکاری مشترک بین مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان گفت: امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام صورت گرفت.

 همکاری مشترک بین مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حشمت اله سیاهی بیان نمود:  با حضور سرهنگ علی ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، تفاهم نامه همکاری مشترک در محل سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی استان ایلام به امضاء رسید.

مهندس سیاهی افزود: این تفاهم نامه که با هدف تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال در بخش کشاورزی و افزایش تولید سرانه محصولات کشاورزی و رونق کسب و کار در این بخش، توجه ویژه به تولید محصول سالم و ارگانیک در استان، تلاش در جهت مهاجرت معکوس به روستاها و حمایت از بسیجیان فعال و علاقمند به فعالیت در بخش کشاورزی در مناطق روستایی و ایجاد اشتغال پایدار امضاء شد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه موضوعاتی نظیر ارائه تسهیلات و بسته های حمایتی به بهره برداران بسیجی بخش کشاورزی استان در راستای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال مولد و پایدار و توسعه فعالیت های کشاورزی، برگزاری دوره های آموزشی ترویجی و مهارتی و صدور گواهینامه پایان دوره های آموزشی مهارتی بهره برداران معرفی شده به بسیج سازندگی مورد تاکید قرار گرفت.   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید