Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

برگزاری گردهمایی سراسری شبکه دانش کشاورزی به صورت ویدیو کنفرانس

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج سازمان از برگزاری گردهمایی سراسری شبکه دانش کشاورزی به صورت ویدیو کنفرانس خبر داد.

برگزاری گردهمایی سراسری شبکه دانش کشاورزی به صورت ویدیو کنفرانس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حشمت اله سیاهی گفت: گردهمایی سراسری شبکه دانش کشاورزی با حضور کشاورز پیشرو و نمونه ملی آقای محمود رهداری از استان ایلام و پژوهشگران و مروجین ارشد، دبیران محققان معین مناطق، محققان معین واحدهای پژوهشی و مروجان مسئول پهنه استانهای کشور در روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه ۹۹ برگزار شد.

مهندس سیاهی اضافه کرد: در این گردهمایی سراسری که به صورت مجازی و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار گردید، ابتدا دکتر مویدی معاون سازمان و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت و دکتر نوری معاون علمی و فناوری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی هرکدام جداگانه در مورد نقش و اهمیت شبکه دانش کشاورزی مطالبی را مطرح نمودند.

سیاهی بیان داشت: در این گردهمایی نمایندگان روسای سازمانهای جهاد کشاورزی، روسای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، مدیران ترویج حضور داشتند که پس از صحبت های اعضاء حاضر در این گردهمایی و ارائه گزارش فعالیت های حوزه کاری خود ، آقای محمود رهداری نماینده کشاورزان خبره و پیشرو کشور از استان ایلام به بیان تجربیات و یافته های علمی در زمینه کشاورزی حفاظتی اجرای سیستم های نوین آبیاری ( آبیاری تیپ)  همچنین مصرف بهینه و بهره وری مناسب از نهاده های تولیدی، تناوب کشت و مدیریت مصرف  بهینه آب به صورت جامع مطالبی را عنوان داشتند.

وی گفت: دکتر بازرگان معاون وزیر در این گردهمایی به ارائه رهنمودها و بیان انتقادات از شبکه دانش کشاورزی پرداختند و جمع بندی این برنامه را اعلام نمودند.

مدیر هماهنگی ترویج استان خاطرنشان کرد: در ادامه این گردهمایی با حضور مهندس کشاورز قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از کتب و انتشارات محققین و کارشناسان بخش کشاورزی رونمایی شد.

 در پایان به موارد کلیدی در بحث دانش کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی پرداختند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید