Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان ایلام تاکید کرد؛

اثربخشی اجرای برنامه‌های طرح یاوران تولید

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان گفت : کمیته فنی بررسی روند اجرایی و نتایج ( اثر بخشی) طرح یاوران تولید در استان برگزار شد.

اثربخشی اجرای برنامه‌های طرح یاوران تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، عسکر جوزیان بیان کرد: در راستای اجرایی شدن طرح یاوران تولید در استان و نیز بررسی اثر بخشیتوصیه های به عمل آمده از طرف مرکز تحقیقات و نیز به منظور هماهنگی هرچه بیشتر محققین مرکز تحقیقات با مدیریت هماهنگی ترویج استان در پیشبرد اهداف این طرح در مورخه 99/10/6 جلسه کمیته فنی با حضور معاون پژوهشی و روسای بخش های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و مدیریت هماهنگی ترویج استان در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

جوزیان اضافه کرد: ابتدا آقای دکتر ورمغانی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات بر اهمیت اجرای طرح یاد شده و ادامه کلیه فعالیت ها در این طرح در استان تاکید مجدد کرده و گزارشی از عملکرد فعالیت های صورت گرفته توسط این مرکز تا پایان آذر ماه سال جاری ارائه نمودند.

وی بیان کرد: در ادامه مدیر هماهنگی ترویج استان مطالبی در خصوص فعالیت های مختلف بین ترویج و تحقیقات و لزوم هرچه بیشتر و بهتر اجرای این فعالیت ها ارائه نمودند و سپس هر یک ازافراد حاضر در جلسه دیدگاهها و پیشنهادات خود را مطرح و مورد تبادل قرار دادند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید