Iranian Agriculture News Agency

بخشدار بخش سیوان

سیوان نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

بخشدار بخش سیوان گفت: بخش سیوان متشکل از دو دهستان میشخاص و علیشروان با مرکزیت شهر جعفر آباد، دارای ۲۷ نقطه و مکان، یک شهر، ۱۸ روستا، ۱۴ دهیاری و جمعیتی بالغ بر۱۲ هزار نفر شهری، روستایی و عشایری با وسعت ۵۵۰ کیلومتر مربع از محدوده فرودگاه ایلام تا انتهای چنار باشی است.

سیوان نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

علی نیکوکار در گفت و گو با خبرنگار ایانا در استان ایلام بیان کرد: سیوان دارای قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، باغداری، دامداری، تولید میوه و محصولات متنوع باغی و دارای ظرفیت‌های عظیمی در توسعه گردشگری است که در سالیان اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری و خانه‌های بوم گردی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بوده‌ایم.

بخشدار سیوان تصریح کرد: زیرساخت‌های اداری در حال شکل گیری است؛ توسعه و تکمیل طرح هادی در روستاهای بخش، باعث ایجاد نشاط و مهاجرت معکوس در روستاها و رونق دوباره تولید شده است.

وی بیان کرد: خانه بهداشت روستایی در جعفرآباد و حیدرآباد، توسعه و تکمیل طرح آبیاری قطره‌ای باغات میشخاص، ایجاد شهرداری، احداث ساختمان بخشداری، توسعه اینترنت و پهنای باند، زمینی کردن فیبر نوری، ایجاد سیل بند ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی، عشایری، جاده بین مزارع، احیای قنات سربیشه، ایجاد و توسعه شبکه برق رسانی، اصلاح شبکه آب شرب در برخی روستاها و... از جمله خدماتی است که در یک سال گذشته به مردم ارائه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید