Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه ریاست سازمان بامدیر کل دادگستری استان در هفته قوه قضائیه

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه ریاست سازمان بامدیر کل دادگستری استان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه خبر داد.

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه ریاست سازمان بامدیر کل دادگستری استان در هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، محمد ربیع جهانگیری  گفت: به مناسـبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه محمد علی اقدسی ریاست سازمان و حجت الاسـلام و المسـلمین موسوی مسـئول حوزه نمایندگی ولی فقیه   با مدیر کل دادگستری اسـتان دیدار کردند .

جهانگیری اضافه کرد:  در این دیدار آقای اقدسی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت االله دکتر بهشتی ایشـان را نماد قاضـی الهی و در طراز نظام جمهوری اسـلامی دانسـته و این هفته را به رئیس کل دادگستری اسـتان و همکارانشان تبریـک گفتنـد. و در ادامه نیز خلاصه ای  از فعالیتهای جهاد کشاورزی را بیان نمودند.

 در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان خلاصه ای از عملکرد و وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی را بیان کردنـد. و شأن حوزه نماینـدگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را برای حفظ قداست این مجموعه دانسـته و رابطه ای منحصـر به فرد با دسـتگاه های دیگر نظام معرفی کردند و خواسـتار حمایت دسـتگاه قضاء در اسـتان از مدیران شایسته این نهاد مقدس شدند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید