Iranian Agriculture News Agency

خبرنگار خبرگزاری ایانا در استان ایلام

غبار روبی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه محترم ایلام در چهارمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: غبار روبی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه محترم ایلام در چهارمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت

غبار روبی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه محترم ایلام در چهارمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی جمعی از کارکنان این سازمان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گمنام د رمحل مزار شهدای گمنام شهر ایلام حضور یافتند و پس از قرائت فاتحه و گل افشانی و غبارروبی مقام این عزیزان را گرامی داشتند.پس از این مراسم ، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، ریاست سازمان، معاونین و مدیران سازمان و روحانیت معزز با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام  دیدار بعمل آمد.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به نقش و اهمیت مدیریت جهادی و تلاش کارکنان این سازمان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید مطالبی را عنوان کردند.

در ادامه این دیدار: سیدمحمدتراب  میری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گزارشی از وضعیت کشاورزی و بخش های مختلف بخش کشاورزی ارائه نمودند.

در پایان: حجت الاسلام والمسلمین کرمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر ایلام، ضمن تبریک ایام هفته جهاد کشاورزی به پرسنل جهادگر سازمان و تمامی تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی به نقش و جایگاه جهاد سازندگی وقت که به دستور حضرت امام ( ره) در سال 1358 به فرمان ایشان این نهاد ارزشمند تاسیس یافت پرداختند. و ابراز امیدواری کردند که در سال جهش تولید و در ادامه تلاش بی وقفه جهادگران استان ایلام با توجه به ظرفیت های بسیار مناسبی که دارد، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در تمامی بخش های زیر مجموعه جهاد کشاورزی شدند.

وی در ادامه گفت: نقش ویژه جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس بعنوان سنگرسازان بیسنگر و همچنین در شرایط اقتصادی حاضر نیز نقش مهمی در تامین امنیت غذایی دارد، و اینکه می بایست تلاش بیشتری در جهت شکل گیری سامانه گرمسیری در شهرستان دهلران و آبرسانی  به اراضی این نمطقه صورت گرفته است که کار بسیار مهمی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه نمود: همانطوریکه در احادیث و روایات آده است که: کشاورزان گنج های مردم بر روی زمین هستند، می طلبد با کار کارشناس مناسب در حوزه های دا، زراعت و سایر بخش ها باعث حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید