Iranian Agriculture News Agency

جانشین انتظامی شهرستان ایلام

۳هکتار از مراتع و مزارع کشاورزی در ایلام طعمه حریق شد

جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: یک هکتار از مراتع روستای سلطان آباد ، بخش چوار طعمه حریق شد.

۳هکتار از مراتع و مزارع کشاورزی در ایلام طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، سرهنگ "قدرت حیدری‌زاد" اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی مراتع طبیعی  در روستای سلطان آباد واقع در بخش چوار  از توابع شهرستان ایلام ، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که یکی از شهروندان در حال جوشکاری در باغ شخصی بوده که بر اثر برخورد جرقه های جوشکاری با علف های خشک محل، مراتع طبیعی دچار آتش‌سوزی شده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه خطای انسانی باعث وقوع آتش سوزی بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع عوامل امدادی ، پلیس و شهروندان ، بلافاصله آتش سوزی مهار شد.

۱۸ اصله درخت انگور و دو هکتار از مزارع کشاورزی در ملکشاهی طعمه حریق شد

سرهنگ "بهزاد ولیان" فرمانده انتظامی ملکشاهی، اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس شهروندان در خصوص آتش سوزی در ورودی شهرستان ملکشاهی ، پشت سی ان جی ،ماموران انتظامی جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران اعزامی حاکی از آن است که طی این آتش‌سوزی ،۱۸ اصله درخت انگور و ۲هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت جو به علت نامعلوم طعمه حریق شده است.

ولیان خاطر نشان کرد : با حضور عوامل آتش نشانی ، پلیس وکمک های مردمی، آتش سوزی بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علل و عوامل این حوادث ادامه دارد، گفت: مراتع طبیعی متعلق به همه نسل ها است و پلیس در برخورد با کسانی که به صورت عمدی مراتع و مزرارع را آتش می زنند به جد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید