Iranian Agriculture News Agency

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

برگزاری رزمایش پدافند بیولوژیک گروه جهادی حیدریون در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ازبرگزاری رزمایش پدافند بیولوژیک گروه جهادی حیدریون در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خبر داد.

برگزاری رزمایش پدافند بیولوژیک گروه جهادی حیدریون در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، علیمرد علیمیرزایی بیان داشت: در راستای طرح سلامت کارکنان و ارباب رجوع و در جهت مبارزه با ویروس کرونا، مانور پدافند بیولوژیک گروه جهادی حیدریون با همکاری کانون تخصصی بسیج سازمان و هلال احمر استان ایلام در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد. 
علیمیرزایی خاطرنشان کرد:این رزمایش که همزمان در فروردین ماه سال جاری در پایگاههای مقاومت سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور برگزار گردید، سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ضمن همکاری مدیریت پشتیبانی سازمان در جهت تهیه اقلام بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی دستکش و ماسک با همکاری پایگاه مقاومت شهدای سازمان در درب ورودی، نسبت به تحویل دستکش بهداشتی، ماسک و مواد ضد عفونی به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در این سازمان اقدام کرد.
فرمانده پایگاه مقاومت شهدای سازمان در ادامه گفت :علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی با همکاری جوانان هلال احمر استان از طریق دستگاه تب سنجی نسبت به غربالگری همکاران اقدام لازم صورت پذیرفت.
علیمیرزایی در پایان گفت: همکاران سازمان و ارباب رجوع نیز از این طرح و رزمایش استقبال خوبی را به عمل آوردند، وی امیدوار شد که این حرکت جهادی می تواند در جهت آموزش و همچنین رعایت نکات بهداشتی و سلامت کارکنان در شرایط فعلی نقش مهمی را ایفا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید