Iranian Agriculture News Agency

استاندار ایلام:

تخصیص ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی استان ایلام

 استاندار ایلام گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی استان تخصیص می یابد.

تخصیص ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، بهرام نیا در تداوم سفرهای شهرستانی در شهرستان سیروان با اتفاق نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از کارخانه سیمان ایلام، چند واحد تولیدی از ناحیه صنعتی سیروان، سپس از پمپاژ کشاورزی دشت سیروان بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید افزود: در صورت فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی بیش از یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها اختصاص می یابد.

بهرام نیا گفت: همه تلاش خود را برای تکمیل فاز نخست این پروژه بکار خواهیم گرفت. وی در این بازدید از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و در جریان فعالیت ها واحد ها قرار گرفت.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار، بازدید از پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار، بازدید از واریانت قاضی خان- بدره، ، دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و حضور در نشست شورای اداری با حضور بزرگان معتمدین و متنفذین شهرستان از جمله دیگر برنامه‌های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان سیروان است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید