Iranian Agriculture News Agency

رئیس دادگستری ایلام:

شعبه ویژه دادسرا و دادگاه امنیت غذایی" در ایلام تشکیل می‌شود

به پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی و با موافقت رئیس کل دادگستری استان ایلام " شعبه ویژه دادسرا و دادگاه امنیت غذایی" در ایلام تشکیل می‌شود.

شعبه ویژه دادسرا و دادگاه امنیت غذایی" در ایلام تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، در دیدار آقای دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام و آقای مهندس خانزادی معاونت توسعه و مدیریت منابع این اداره‌کل با آقای دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در روز سه شنبه۲۴/۸/۱۴۰۱ در محل دادگستری استان با تشکیل دادسرا و دادگاه ویژه امنیت غذایی دراستان موافقت شد.

این گزارش حاکیست در این دیدار دکتر یونس احمدی با اشاره به برخی ضرورت‌های استانی و عقب ماند‌گی‌هایی که در زمینه سلامت و بهداشت مواد غذایی در استان وجود دارد برنامه‌های اداره کل دامپزشکی و قرارگاه امنیت غذایی استان در این خصوص را تشریح کرد.

عمران علی محمدی ریاست محترم دادگستری استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت موضوع غذا و بهداشت و سلامت مواد غذایی و همچنین امنیت آن و تهدیدهائی که در این خصوص ممکن است بهداشت عمومی را در معرض خطر قرار دهد گفت: ادارات و دستگاههای اجرائی بایستی برنامه های خود را به شکلی اجرایی نمایند که موضوع پیشگیری از جرم در متن برنامه‌ها و در اولویت قرار گیرد.

علی محمدی همچنین اشاره کرد: با توجه به ضرورت‌های استانی و تأکید مسؤولان مرتبط از جمله دامپزشکی استان، شعبه ویژه امنیت غذائی در دادگاه کیفری دوم تشکیل می‌شود که امید است نقشی سازنده در ارتقاء کیفیت و بهداشت مواد غذائی و همچنین ممانعت از عوامل تهدیدکننده بهداشت و سلامت عمومی داشته باشد.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید