Iranian Agriculture News Agency

کارخانه روغن خوراکی شهرستان دهلران باحضور مسولان ارشداستانی افتتاح شد

ارخانه روغن خوراکی دهلران با حضور استاندار ومعاونان استانداری ایلام،ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ،جمعی از روسا و مدیران کل ادارات،فرماندارو مسولان ادارات و ارگان های شهرستان دهلران در پنجمین روز از هفته ی دولت افتتاح گردید.

کارخانه روغن خوراکی شهرستان دهلران باحضور مسولان ارشداستانی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، آذرنوش عموزاده گفت : با توجه به اینکه دهلران قطب محصولات زراعی استان بوده و تولید دانه های روغنی در شهرستان دهلران شاخص است، تاسیس کارخانه روغن خوراکی در منطقه از نیازهای اساسی این منطقه بوده و احداث این کارخانه مشوقی برای کشاورزان این شهرستان پشه ستان های مجاور در جهت کاشت دانه های روغنی و فروش تضمینی محصولات مذکور در محل تولید ،وکاهش مسافت تولید تا کارخانه وصرفه ی اقتصادی وجلوگیری ازهدر روی و فساد محصولات را به ارمغان می آورد.

ریاست سازمان افزود :افتتاح کارخانه روغن خوراکی کنجد با ظرفیت تولید ۴۸ تن در سال ، اشتغالزایی بیش از شش نفر به طور مستقیم و بیست نفر به طور غیر مستقیم را بوجود آورده است .

عموزاده تصریح کرد :اعتبار هزینه شده برای این طرح جمعا ۶۰ میلیارد ریال بوده، که مبلغ ۴۳میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و ۱۷ میلیارد ریال آورده مجری پروژه بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید