Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

امنیت غذایی و جهش تولید دو مولفه مهم کاری در جهاد کشاورزی است

دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ در دیدار با رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی گفت: هفته جهاد کشاورزی یادآور تفکرات ناب امام راحل (ره) در این حوزه است و جا دارد که این هفته را به همه تلاشگران عرصه کار و تلاش و کشاورزی تبریک عرض کنم.

امنیت غذایی و جهش تولید دو مولفه مهم کاری در جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، استاندار ایلام در ادامه این جلسه جهاد کشاورزی را یکی از نهادهای مولد انقلاب دانست که حضرت امام ( ره) وظایف خطیری را برای آن تکلیف کرده‌اند. 

وی تاکید کرد: با توجه با اعمال تحریم های ناجوانمردانه از سوی جبهه استکبار، موضوع تامین و امنیت غذایی که متولی اصلی آن جهادی کشاورزی بوده بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه در این مقطع حساس جهش تولید، رشد اقتصادی و بهره وری با استفاده از نیروی انسانی توانمند و با انگیزه در دستور کار این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: موضوع تولید غلات، تولیدات باغی، زراعی، دام و طیور  و کشاورزی، موضوع تنظیم بازار، نظارت بر بازار بخشی از وظایف جهاد کشاورزی است که لازم است در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: جهاد باید موضوع پایش و نظارت بر بازار در دستور کار قرار دهد تا مردم با مشکلی در این راستا مواجه نشوند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده جهاد کشاورزی در ابتدای تشکیل در  راهسازی، پل سازی و مدرسه سازی و دیگر فعالیتها، گفت: روحیه و منش جهادی این نیروها همچنان باقی است.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با موضوع اصلاح ساختار اقتصادی اشاره کرد و گفت: اصلاح ساختار اقتصادی کار بزرگ دولتی سیزدهم بود که هیچ دولتی تاکنون قادر به پیاده سازی این طرح نبود.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه دولت در تحقق وعده های خود با مردم صادق است، گفت:  این دولت با همراهی مردم و رسانه کار جراحی اقتصادی را برای عدالت اجتماعی آغاز کرده است و در ادامه نیازمند همراهی و پای کار بودن متولیان امر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید