Iranian Agriculture News Agency

استاندار ایلام:

خرید مازاد دام عشایر استان شروع شد

استاندار ایلام در دیدار با عشایر بخش موسیان اظهار داشت : نقش عشایر در دوران مقدس بی بدیل بود و امروز این مهم وظیفه ما را برای خدمتگزاری به این قشر پویا و ارزشمند دوچندان کرده است.

خرید مازاد دام عشایر استان شروع شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حسن بهرام نیا اظهار داشت: نقش عشایر در دوران مقدس بی بدیل بود و امروز این مهم وظیفه ما را برای خدمتگزاری به این قشر پویا و ارزشمند دوچندان کرده است.

 وی اضافه کرد: همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت که بتوانیم در حد توان یاریگر آنان باشیم‌.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که عشایر یار و یاور انقلاب هستند، گفت: امروز جامعه عشایری با تولیدات دامی و محصولات کشاورزی به کشور کمک اساسی می کنند.

 وی در ادامه با اشاره به این مطلب که دولت سیزدهم وعده داده که در شرایط سخت در کنار مردم باشد، اظهار داشت: امروز با سفر به این بخش می خواهیم در کنار مردم باشیم و در این راستا اعتباراتی برای تامین آب و تکمیل زیرساخت به موسیان اختصاص خواهد یافت.

 وی افزود: در راستای رفع مشکلات عشایر از فردا خرید دام مازاد انجام می شود.

در ابتدای این بازدید، یاسمی مدیرکل امور عشایر استان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تقدیر و تشکر از استاندار محترم و هیئت همراه به جهت حمایت از قشر مولد استان، گزارشی از آخرین وضعیت عشایر ، نقاط ضعف و قوت ، مشکلات فعلی و راهکارهای برون رفت بیان کرد.

شایان ذکر است، علاوه بر دکتر بهرام نیا استاندار استان، دکتر علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی ، دکتر هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی ،  دکتر صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی حضور دارند . 

 استاندار ایلام در پایان از مجموعه اداره کل امور عشایر استان در ارائه خدمات به جامعه مخاطب خود تشکر ویژه ای داشتند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید