Iranian Agriculture News Agency

استاندار ایلام:

۱۰۰ نفر در قالب تیم های بازرسی قیمت کالاهای اساسی ایلام را رصد می کنند

استاندار ایلام گفت: بیش از ۱۰۰ نفر در قالب تیم های بازرسی و نظارتی متشکل از ادارات تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی با جدیت قیمت های کالاهای اساسی استان را مورد رصد و پایش قرار می دهند.

۱۰۰ نفر در قالب تیم های بازرسی قیمت کالاهای اساسی ایلام را رصد می کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در بازدید از بازار شهر ایلام اظهار داشت: امروز تیم های نظارتی تحت عنوان بسیج همگانی در سراسر استان فعال می شوند و با جدیت و دقت تمام قیمت کالاهای اساسی را رصد خواهند کرد.

وی افزود: طی بازدیدی که امروز انجام شد هیچ کمبودی در توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج خانوارها در استان مشاهده نشد و غیر از ماکارونی مابقی اقلام براساس قیمت مصوب بودند.

استاندار ایلام ادامه داد: قیمت نان با حفظ کیفیت و کمیت هیچ گونه تغییری نداشته و از نظر تامین کالاهای اساسی هیچ گونه کمبودی نداریم.

رقم جریمه تعزیرات برای مقابله با متخلفان پنج برابر گذشته است 

بهرام نیا اضافه کرد: با موافقت سه قوه جریمه تعزیرات برای برخورد با متخلفان و گرانفروشان پنج برابر رقم قبل است و این دستور با جدیت اجرا می شود.

وی با اشاره به به بازدید انجام شده از انبار کالاهای اساسی اداره غله استان گفت: میزان توزیع کالاهای اساسی استان سه برابر مدت مشابه سال گذشته است که با این وجود هم اکنون ۶۰۰ تن برنج و ۴۰۰ تن شکر موجود است و یک هزار و ۴۰۰ تن روغن نیز بزودی وارد استان می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها بصورت روزانه و مستمر مهم ترین مطالبه مردم از مسوولان مربوطه است و به منظور تحقق این مهم تا پایان فروردین سال آینده پایش قیمت ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

بهرام نیا گفت: یکی از مهم ترین وظایف مسوولان‌ نظارت بر توزیع و تامین کالاهای اساسی است که این مهم در کنار افرایش کیفیت نان با جدیت دنبال می شود.

 بازدید از فروشگاه های رفاه، کارگاه تولیدی قند جوانمردی، انبار کالاهای اساسی اداره کل غله استان و همچنین سردخانه پشتیبانی امور دام استان از جمله برنامه استاندار بود.

استاندار ایلام در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم حاضر در بازار، اصناف و بازاریان از نزدیک در جریان ارایه خدمات به مردم و وضعیت توزیع کالاهای اساسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید