Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه خرید دام مازاد عشایر به صورت لاشه پیش سرد (صرفا میش حذفی)

جلسه خرید دام مازاد عشایر استان به صورت لاشه، با ریاست رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام برگزار شد.

برگزاری جلسه خرید دام مازاد عشایر به صورت لاشه پیش سرد (صرفا میش حذفی)

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام،  در این جلسه که با حضور ریاست سازمان مدیران کل دامپزشکی، عشایر پشتیبانی دام ،رئیس اتحادیه دامداران عشایر و مدیریت کشتارگاه استان در محل دفتر ریاست سازمان برگزار شد.

عموزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: با عنایت به ادامه روند خشکسالی وتقاضای متعدددامداران ومسولین استانی مبنی براجرای خرید دام عشایر، وباتوجه به موافقت مقام عالی وزارت با خرید دام میش حذفی عشایر به صورت لاشه موافقت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود: این لاشه ها بدون دنبه به قیمت هر کیلو گرم هشتصد و پنجاه هزار ریال خریداری ومبلغ تمام شده تحویل دامدارمی شود.

وی اظهار کرد: با توافق و هماهنگی که بین اداره کل امور عشایری و پشتیبانی امور دام و همچنین اتحادیه دامداران عشایر به عمل آمده موظفند در اسرع وقت نسبت به جمع بندی و خرید دام مازاد عشایراستان به اولویت شهرستانی و تحویل آن به کشتارگاه استان در استان اقدام کنند.

عموزاده در پایان گفت: با توجه به رایزنی های به عمل آمده با وزیر محترم و سازمان عشایری کشور تنها با استانهای خراسان رضوی و استان ایلام جهت خرید دام مازاد عشایر به صورت لاشه های موافقت شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید