Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان ایلام:

توزیع ۱۸۵ تن گوشت در ماه مبارک رمضان در استان ایلام

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان ایلام، از توزیع ۱۸۵ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

توزیع ۱۸۵ تن گوشت در ماه مبارک رمضان در استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، مجتبی شیرخانی اظهار داشت:  تأمین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز مردم در ماه رمضان از زمستان سال گذشته در دستور کار پشتیبانی امور دام استان قرار داشت و به دلیل اینکه ماه رمضان بلافاصله پس از ایام نوروز آغاز می‌شد، از این برنامه‌ریزی ها می‌بایست به گونه‌ای مدیریت می‌شد که مشکلی در تأمین گوشت و مرغ منجمد هم در نوروز و هم در ماه مبارک رمضان به وجود نیاید.

وی افزود: از آنجاییکه نظارت بر بازار کالاهای اساسی از سال گذشته در استان به طور مرتب از سوی سازمان جهادکشاورزی انجام می‌شد و در تعطیلات نوروز نیز روندتوزیع و نظارت بر کالاهای اساسی برای مقابله با گرانفروشی و احتکار با جدّیت کامل ادامه داشت و در حال حاضر نیز کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان تأمین شده است و مشکلی از این بابت نداریم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اضافه کرد: برای تأمین و تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ در استان ۲۵ تن گوشت گوساله کارتنی منجمد و ۱۶۰ تن مرغ منجمد در سطح استان در حال توزیع است.

شیرخانی در خصوص قیمت عرضه گوشت و مرغ منجمد به مصرف کنندگان گفت: قیمت توزیع مرغ منجمد از قرار کیلویی ۲۰ هزار تومان، ران گوساله(داخلی) کارتنی کیلویی ۱۰۵ هزار تومان، سردست گوساله(داخلی ) کارتنی ۹۵ هزار تومان، راسته گوساله (داخلی )کارتنی کیلویی ۱۰۵ هزار تومان، قلوه گوساله (داخلی) کارتنی کیلوئی ۵۰۰/ ۷۵ و گردن گوساله (داخلی ) کیلوئی ۹۵ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان ایلام با بیان اینکه توزیع در سطح شهر ایلام از طریق مراکز توزیع شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌ها انجام می‌گیرد ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز ترجیحاً از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه صورت می‌پذیرد.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران هم استانی تاکید کرد: در حال حاضر آرامش در بازار گوشت و مرغ در استان وجود دارد که بیانگر توجه دولت مردمی به نیازهای معیشتی مردم و سفره آنان است و سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام استان ایلام تمام توان خود را به کار گرفته است تا امنیت غذایی مردم تأمین گردد و سبد معیشتی خانوار در ماه مبارک رمضان با هیچ تهدیدی روبرو نشود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید