Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان:

آیین رونمایی از کانون های جوانان روستایی وعشایری در شهرستان چرداول برگزار شد.

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان از برگزاری آیین رونمایی از کانون های جوانان روستایی وعشایری در شهرستان چرداول خبر داد.

آیین رونمایی از کانون های جوانان روستایی وعشایری در شهرستان چرداول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حشمت سیاهی گفت: آیین رونمایی از کانون های جوانان روستایی وعشایری استان ایلام، شهرستان چرداول، کانون جوانان روستایی و عشایری کل کل علیا مرکز آسمان آباد هم زمان با سراسر کشور با حضور مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول، رییس اداره رسانه های اموزشی ترویج، شورای راهبری محلی واعضا کانون جوانان روستایی همکاران مرکز جهاد کشاورزی آسمان آباد برزار شد.

وی افزود: کانون جوانان روستایی به عنوان یک نهاد مردمی مستقل، غیردولتی محسوب می‌شود و از این طرح با عنوان "طرح تربیت کشاورزان آینده " یاد می‌شود.

سیاهی بیان داشت: این طرح برای نخستین بار در استان در روستای کل کل علیای آسمان آباد در اردیبهشت ماه سال جاری شروع بکار نمود.

حشمت سیاهی یکی از اهداف مهم اجرای این طرح را افزایش میل جوانان روستایی به ماندگاری در روستا و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها دانست و ادامه داد: یکی از راه‌های جلوگیری از افزایش مهاجرت جوانان روستایی، تلاش در آموزش این قشر، افزایش سرمایه‌ گذاری در روستاها همچنین ایجاد بستر و ساختارهای لازم جهت تقویت اعتماد به نفس، روحیه خوداتکایی، توانمندسازی جامعه روستایی بخصوص نسل جوان است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید