Iranian Agriculture News Agency

بررسی راه ارتباطی عشایر شهرستان ملکشاهی

با حضور فرماندار ملکشاهی ومدیر کل امورعشایراستان ، بررسی راه ارتباطی عشایر شهرستان ملکشاهی صورت گرفت.

بررسی راه ارتباطی عشایر شهرستان ملکشاهی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام،  فرشاد یاسمی مدیر کل امور عشایراستان به همراه مهندس پور افشار فرماندار  شهرستان ملکشاهی و مهندس میرزایی مدیر نهاد آبادانی ملکشاهی از راه های عشایری گرمسیری ملکشاهی بازدید بعمل آمد.
 یاسمی در این بازدید ضمن تشکر از حضور فرماندار مهندس پور افشار و مدیر آبادانی ملکشاهی در بین عشایر و توجه ویژه به این قشر ، گزارشی از وضعیت منطقه عشایری مذکور و پتانسیلها و ظرفیتهای جامعه عشایری استان و شهرستان افزودند ، راه بعنوان یکی از اصلی ترین نیازها برای جامعه عشایری محسوب می شود که علاوه بر خدمت رسانی به این جامعه ، دسترسی راحتر عشایر به مرکز شهرستان و استان را جهت فروش محصولات در بازار را فراهم می کند .

 یاسمی عنوان کرد: در بسیاری از مناطق عشایری استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم جهت بهسازی راههای عشایری است و عنوان داشتند که با مشارکت بنیاد علوی راههای عشایری ملکشاهی مرمت خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید جناب آقای مهندس پور افشار فرماندار محترم قول مساعدت لازم را در راستای احداث مسیر مذکور را دادند.

در این بازدید همچنین میرزایی مسئول بنیاد علوی،مهندس داودی فر،  علی محمدی شورای شهر مهر و جمعی از عشایر منطقه نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید