Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

تجلیل از کارکنان مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

سرپرست مدیریت هسته گزینش سازمان گفت: از کارکنان مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت روز گزینش تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از کارکنان مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

به گزارش خبرگار ایانا در استان ایلام، اصغر باباخانی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن پانزدهم دیماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس نهاد گزینش در سال ۱۳۶۱ جلسه‌ای با حضور ریاست سازمان، مسئول محترم دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، مدیرکل محترم حراست امور عشایری ایران، مدیر حراست سازمان، معاونین و مدیران ستادی در محل سالن جلسات برگزار شد.

باباخانی تصریح‌کرد: مهندس اقدسی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، در این جلسه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت این روز مهم، هسته گزینش را همچون چشمی بینا و بازویی پرتوان برای مدیریت اجرایی کشور در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و از تلاش این عزیزان ابراز خرسندی کرد.

سرپرست مدیریت هسته گزینش سازمان، ضمن ارائه گزارش یکساله این مدیریت اشاره کرد:خوشبختانه هسته گزینش در سال جاری با تلاش همکاران دراین مدیریت، بیش از ۴۸۰ پرونده گزینشی مورد بررسی قرار داده و ابلاغ رای آنها نیز به نحو احسن صورت پذیرفته است.

باباخانی در ادامه گفت: تعدادی از اعضای محترم در این جلسه نکته نظرات خود را در جهت پیشبرد اهداف اصلی این هسته بیان کردند و در پایان این جلسه از سوی ریاست محترم سازمان و سرپرست محترم مدیریت هسته گزینش لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود در این روز ارزشمند به اعضاء، محققین و رابطین این مدیریت اهدا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید