Iranian Agriculture News Agency

انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در جلسه انتصاب مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بر سرعت دهی به پاسخگویی، شفافیت فرایندها و صیانت از حقوق همه افراد به عنوان شاخصه های سلامت اداری تأکید کرد.

انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، جلسه تودیع و معارفه مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور ریاست سازمان، نماینده ولی فقیه، معاونین، جمعی از مدیران و نماینده بازرسی استان، در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

 در این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسی در سلامت اداری، به داشتن نگاه تربیتی در درجه اول و در وحله بعد نگاه قضایی به مسائل کاری در این حوزه اشاره کرد و افزود ضمن اهتمام در رسیدگی به همه امور، باید مراقب باشیم که این روند عادی رسیدگی به جریان کارها، ما را از پرداختن به امور مقدم و مهم تر غافل نکند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز سرعت دهی به پاسخگویی، شفافیت فرایندها، رعایت حقوق تولیدکنندگان و صیانت از کارکنان سازمان از وظایف مهم بازرسی خواند و تصریح کرد حمایت و صیانت از حقوق همه افراد و تعامل با دستگاه­های نظارتی و جریان صحیح امور باید سرلوحه کار در این حوزه باشد. وی در پایان از زحمات آقای یوسفی در دوران تصدی این مسئولیت  تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم مدیر سابق بازرسی سازمان جهاد کشاورزی طی گزارشی به تشریح برنامه های این مدیریت در دوران تصدی این مسئولیت پرداخت.

همچنین آقای رحمت اله شفایی مدیر جدید بازرسی استان نیز ضمن تشریح سوابق کاری خود از تلاش های مدیر سابق تشکر نمود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات آقای داریوش یوسفی قدردانی شد و حکم انتصاب آقای رحمت اله شفایی نیز به عنوان مدیر جدید بازرسی استان تقدیم وی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید