Iranian Agriculture News Agency

تشدید بر خورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهار باغ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد: با استقرار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چهار باغ و حمایت های خوب دادستانی این شهرستان، شناسایی تغییر کاربری های غیر مجار در اراضی زراعی و باغی همراه با برخورد به موقع و قانونی از سرعت بیشتری برخوردار شده است.

تشدید بر خورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهار باغ

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز سرهنگ سید مجتبی موسوی گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند و استفاده از هوش مصنوعی در شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز که با حمایت و پیگیری ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در سال جاری راه اندازی شده است؛ مأموریت های شناسایی و برخورد های قانونی را سرعت بخشیده است.

 فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: در شناسایی های هوشمندانه از این سامانه و تلاش همکاران واحدهای گشت حفظ کاربری در شهرستان چهارباغ ضمن پیگیری مدیریت جهاد این شهرستان و همراهی دادستان محترم با حضور نمایندگان قضایی و دستگاه­ های خدمات رسان و با پشتیبانی نیروهای انتظامی تعداد بیش از ۹۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در وسعتی بالغ بر ۳۷ هکتار  شامل قطعات تفکیک شده، بناهای در حال احداث، دیوارکشی و ... قلع و قمع شده است.

موسوی با اعلام اینکه با استفاده از سامانه هوشمند  نظارت بر اراضی فرصت تکرار جرم از متخلفین سلب خواهد شد؛ تذکر داد به طور مستمر تمامی تغییر کاربری های در اراضی زراعی و باغ ها  رصد می شوند و در این فرایند منبعد هر گونه تغییر کاربری از چشم قانون پنهان نخواهد ماند، لذا بخشی از قلع و قمع های انجام شده اخیر در غالب چهار دیواری هایی بود که وضعیت داخلی آن با سامانه شناسایی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید