Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ:

۶۱ درصد گوشت مرغ استان البرز توسط ساوجبلاغ تأمین می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: از آغاز طرح تحویل گوشت مرغ به ستاد تنظیم بازار با نرخ مصوب، 61 درصد تعهد استان به ستاد تنظیم بازار توسط تولید کنندگان این شهرستان تأمین شده است.

۶۱ درصد گوشت مرغ استان البرز توسط ساوجبلاغ تأمین می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، الماسی نوکیانی با اعلام این خبر گفت: از زمان شروع تحویل گوشت مرغ از سوم اسفند ۹۹ تاکنون با حضور دائمی در کشتارگاه های طیور و بازدیدهای مستمر و مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، صمت و دامپزشکی ، ۴۰۰ تن گوشت مرغ  به ستاد تنظیم بازار با قیمت مصوب تحویل شده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان بیشترین سهم تعهد تأمین مرغ گرم استان البرز را به خود اختصاص داده است؛ گفت: ۶۱ درصد تعهد استان البرز در تأمین گوشت مرغ مربوط به شهرستان ساوجبلاغ بوده که محقق شده است. وی تأکید کرد: میزان تحویل مرغ بر اساس واحدهای مرغداری که به وزن مطلوب رسیده‌اند بوده و با هماهنگی لازم برای تأمین نیاز مردم بلافاصله روانه کشتارگاه می شود.

الماسی نوکیانی افزود: در حال حاضر حدود پنج واحد مرغداری در حد وزن مطلوب هستند که  به زودی بیش از  ۲۰۰ تن مرغ گرم تولید مرغداری‌های شهرستان، برای فروش با قیمت مصوب تحویل ستاد تنظیم بازار می شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی ها و بازدیدهای میدانی از مرغداری ها تداوم دارد؛ افزود: این مدیریت همچنین نسبت به نظارت خود از واحد های مرغداری و  کشتارگاه ها ادامه می‌دهد و با قاطعیت و تلاش شبانه روزی از خروج گوشت مرغ از استان جلوگیری می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ظرفیت تولید این شهرستان ۱،۷۰۰،۰۰۰ قطعه جوجه گوشتی می باشد؛ ابراز امیدواری کرد در سال جاری این ظرفیت بصورت کامل در جریان تولید قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید