Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

داشتن تفکر و روحیه جهادی، لازمه تحقق شعار سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تأکید کرد: برای تحقق شعار سال، داشتن تفکر و روحیه جهادی و استفاده درست از فرصت ها باید مبنای هدف گذاری ها، برنامه ها و اقدامات باشد.

داشتن تفکر و روحیه جهادی، لازمه تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز صبح امروز 7 فروردین در دیدار نوروزی با برخی از مدیران و همکاران سازمان ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه ابراز امیدواری کرد، همکاران سال جدید را با نشاط و روحیه ای جهادی آغاز کنند. 

عبدالله مخبر در این دیدار با قدردانی از تلاش های همکاران در سال گذشته، با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد و در برخی حوزه ها شاهد تحول بودیم؛ افزود: امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف در سال جدید، شاهد رشد بیشتر در همه حوزه ها باشیم و لازمه آن اینست که مبنای هدف گذاری ها، برنامه ها و اقدامات، داشتن تفکر و روحیه جهادی و استفاده درست از فرصت ها در سال جدید باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: لازم است برای تحقق شعار سال، برنامه ریزی ها و اقدامات با محوریت تحقق شعار سال باشد. 

مخبر به اهمیت اخلاق و ارزش های سازمانی و داشتن تعصب سازمانی تأکید و لزوم احترام به پیشکسوتان و توجه به فرهنگ جهادی را یکی از ارکان فرهنگ سازمانی دانست و تصریح کرد: برای ارزش آفرینی و پایداری ارزشها، جایی اگر کار جهادی شاخصی انجام شد، فرهنگ جهادی را ترویج کنید. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید