Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز تاکید کرد:

تحقق اهداف توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی علمی و اصولی با همکاری بخش دانشگاهی است

در نشست صمیمی با رئیس و معاونین پردیس کشاورزی دانشگاه تهران گفت: تحقق اهداف توسعه پایدار با همکاری دانشگاه و بخش اجرا در استفاده از نوآوری های جدید و ظرفیت های علمی استان البرز به منظور افزایش راندمان و کاهش هزینه های تولید و بهره وری امکانپذیر است.

تحقق اهداف توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی علمی و اصولی با همکاری بخش دانشگاهی است

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان البرز، اولین نشست صمیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

 در این جلسه عبدالله مخبر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز ضمن بیان موانع و مشکلات پیش روی بخش کشاورزی استان البرز، گفت: ما به تفکر دانشگاهی جهت برنامه ریزی علمی و اصولی و رفع موانع و مشکلات پیش روی بخش کشاورزی نیازمندیم. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز بر استفاده از نوآوری های جدید و ظرفیت های علمی استان به منظور افزایش راندمان و کاهش هزینه های تولید و بهره وری هستیم.

وی همچنین بر برنامه های تدوین شده و در دست اجرا جهت توسعه پایدار همه جانبه بخش کشاورزی بر محور مسئولیت های اجتماعی و تخصصی مراکز دانشگاهی واعضای علمی و همچنین تعامل دوسویه مراکز علمی و دانشگاهی با بخش اجرا تأکید کرد.

 در این جلسه گلدانساز رئیس  پردیس کشاورزی دانشگاه تهران  مباحث مطرح شده از سوی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز را کارشناسانه و موشکافانه دانستند و آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل علمی بین پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و سازمان‌ جهاد کشاورزی استان اعلام کرد.

در خاتمه مقرر شد تا با تشکیل یک اتاق فکر مشترک با حضور متخصصان چالش های بخش کشاورزی استان بررسی و پیشنهاد های قابل اجرا، برنامه ریزی و عملیاتی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید