Iranian Agriculture News Agency

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با خانواده شهیدان فهمیده

جمعی از مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت سالروز درگذشت پدر و مادر شهیدان فهمیده با حضور در منزل ایشان، با خانواده محترم شهیدان فهمیده دیدار و گفتگو کردند.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با خانواده شهیدان فهمیده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، صبح روز پنج شنبه مورخ  99/12/14 مهندس عبدالرضا روشن نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و جمعی از مدیران سازمان به مناسبت سالروز درگذشت پدر و مادر شهیدان فهمیده با حضور در منزل ایشان، با خانواده محترم شهیدان فهمیده دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار صمیمانه، مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن قرائت فاتحه و نثار آن به رو ح پاک شهیدان فهمیده و پدر و مادر بردبار ایشان، یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهیدان فهمیده و پدرگرامی و مادر صبورشان را که سال گذشته به فرزندان شهید والا مقام خود پیوستند، گرامی داشتند.

در این دیدارخانم فهمیده به بیان فضائلی از بزرگی و تواضع پدر بزرگوار و بردباری مادر گرامیشان در طول این سال­ها پرداخت و اظهار داشت: پدرشان همواره پیگیر حل و فصل مشکلات دیگران بودند. وی ابراز امیدواری کرد در رأس کار از تجربیات ایشان در همدلی و ارتباط سالم با تولیدکنندگان استفاده شود و مسئولین نگاه ویژه ای به برنامه های خانواده محور برای همکاران خود داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید