Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از 32 پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: 32 طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان البرز با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره برداری از 32 پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا، عبدالله مخبر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره  که در دهه مبارک فجر، 32 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار 844,843 میلون ریال و اشتغالزایی بالغ بر850 نفر افتتاح به بهره برداری می رسد؛ گفت: از مجموع 32 پروژه مذکور، 15 پروژه عمرانی و 17 پروژه تولیدی و خدماتی در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 858 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

 مخبر افزود: از این 32 پروژه 13 پروژه در نظرآباد، 7 پروژه در ساوجبلاغ، یک پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان، 8 پروژه در کرج و 2 پروژه نیز در اشتهارد قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از مجموع این طرح ها تعداد 15 پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و بهسازی انهار و کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 121,943 میلیون ریال عملیاتی شده است.

وی افزود: 17 پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل3 پروژه تولیدات دامی، 12 پروژه تولیدات گیاهی و ۲ پروژه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب و کارهای نوین است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 722,900 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید