Iranian Agriculture News Agency

نقش خبرنگاران در رشد فعالیت‌های بخش کشاورزی

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.

نقش خبرنگاران در رشد فعالیت‌های بخش کشاورزی

متن پیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به شرح زیر است:

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

روز خبرنگار یادآور روز انسانهای پاک، متعهد، مجاهدان بیمنت، سخت کوشان با همت و تداعی‌گر رشادت‌ها، تیزبینی ها، بی‌باکی‌ها و شهادت‌ها در راه تعالی میهن اسلامی و بسط و گسترش فرهنگ انسانی و اسلامی است.

بدون شک، حضور پر رنگ و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت‌های بخش کشاورزی استان البرز زمینه رشد فعالیت‌ها و تاثیرگذاری هر چه بیشتر خدمات این سازمان در عرصه‌های مختلف کشاورزی خواهد شد.

سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه استان فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه‌ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.

دوام عزت، سلامت و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام، از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید