Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

آموزش‌های کشاورزی فقط در قالب پنجره واحد مجاز است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد: آموزش های ارایه شده تولید محصولات کشاورزی فقط در قالب پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت جهاد کشاورزی قانونی و مجاز است.

آموزش‌های کشاورزی فقط در قالب پنجره واحد مجاز است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجید موسوی گفت: وزارت جهادکشاورزی درخصوص حمایت، هدایت و پشتیبانی از کلیه بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی و ترسیم نقشه راه و سیاست گذاری ها برای تأمین امنیت غذایی و ایجاد تسهیلات لازم در تولید محصولات کشاورزی، صدور تمام مجوزها را از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت متبوع انجام  می دهد.

وی افزود: همچنین تسهیلات حمایتی از جمله اعتبارات مالی و سایر حمایت ها از طریق سامانه های معتبر صورت می گیرد.

موسوی گفت : به تازگی مشاهده شده که برخی افراد حقیقی و حقوقی بدون دارا بودن مجوزهای لازم، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تولید محصولات کشاورزی و ادعای اعطای تسهیلات در راستای مجوزهای جهادکشاورزی را می کنند.

وی اظهار کرد: هر فعالیتی که خارج از مجوزهای صادره از طریق پنجره واحد و مراکز مورد تایید وزارت جهادکشاورزی باشد، اصالت نداشته و مورد حمایت و پشتیبانی قرار نخواهند گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به تمام بهره برداران و افرادی که تمایل به سرمایه گذاران دربخش کشاورزی را دارند، هشدار داد که مراقب افراد سود جو و فرصت طلب بوده و برای کسب اطلاعات لازم به تارنمای وزارت جهادکشاورزی و سازمان استان البرز و پنجره واحد خدمات الکترونیک مراجعه کنند.

در استان البرز حدود ۳۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی فعالیت دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید