Iranian Agriculture News Agency

آغاز اجرای طرح نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در استان البرز

مراسم طرح نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری با رمز «یاعلی بن موسی الرضا (ع)» با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین در محل سالن کنفرانس آن فرماندهی برگزار شد.

آغاز اجرای طرح نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، این برنامه در سراسر کشور به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حضور دکترکاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

هدف از اجرای این طرح استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی در عرصه های کشاورزی و دامپروری است.

موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن مثبت دانستن این نوع حرکتها در جهت تولید و اشتغال بخش کشاورزی در سال جهش تولید گفت: ما در جهت عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن هر چه سریع این نهضت ، با تشکیل دبیرخانه و حضور افراد پی گیر موضوع و ورود تولید کنندگان پیشرو استان سعی می نمائیم اجرای این طرح را تسریع کنیم.

ویافزود با توجه به پتانسیلهای موجود استان در زمینه های تولید بذر و محصولات استراتژیک برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا در پایان سال کارنامه و نتایج خوبی در زمینه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان حاصل شود.

سردار مولایی نیز در این برنامه گفت: ما دارای ظرفیتهای زیادی هستیم که می توانیم از این ظرفیتها در استان به خوبی بهره برداری نمائیم.

ویافزود : زمینه های فعالیتی بسیج نظام مهندسی بیشر از کارهایی است که در حال حاضر انجام می شود.و با کنار هم قرار دادن بسیج مهندسی کشاورزی و بسیج اصناف در کنار یکدیگر می توان زنجیره تولید تا مصرف را به هم وصل کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید