Iranian Agriculture News Agency

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم از قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا

سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به اتفاق تعدادی از معاونین ، مدیران کل دستگاههای تابعه و مدیران ستادی و اجرایی سازمان در هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری و دادستان کل استان البرز دیدار نمودند.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم از قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، موسوی در این برنامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه  و تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش ، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردندگفت:  هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم از قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا.

وی از همکاری دادگستری و دادستانی استان البرز در جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و مقابله با این افراد سودجو تشکر و قدردانی کرده و افزود: مدیریت امور اراضی استان در راستای حفاظت از اراضی  کشاورزی و برخورد قاطع با متخلفان  تخریب اراضی ضروری  است تعاملات و ارتباطات خود را با دستکاه قضا در استان بیشتر کنند.

وی افزود: اراضی کشاورزی استان البرز با توجه به ارزش افزوده بسیار بالا و نزدیکی به پایتخت و توریستی بودن این منطقه مورد هجمه و تخریب عده ای سودجو قرار می گیرد و برای مقابله با آنها می طلبد که ارتباط نزدیک و همکاری های تنگاتنگ و مستمری بین سیستم قضایی استان و جهاد کشاورزی ایجاد گردد تا بتوانیم دست این افراد را از دسترسی و تخریب این نعمتهای خدادادی که متعلق به کل مردم است کوتاه نمائیم.و در همین خصوص خوشبختانه  با همکاری مسئولین قوه قضائیه در استان کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در کنار این برخورد های قضایی، جهاد کشاورزی استان البرز و دستگاه قضایی در جهت حمایت از تولید و اشتغال در استان علاوه برهمکاری با افراد و موسسات و شرکتها در جهت ایجاد واحدهای فعال و تولید کننده،  از این صنف در جهت ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید حمایت نیز می کند.

در پایان این برنامه لوح تقدیر به رسم یادبود توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به جناب آقای دکتر فاضلی رئیس کل داد گستری استان البرز و جناب آقای دکتر مددی دادستان کل استان البرز تقدیم شد..

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید