Iranian Agriculture News Agency

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و خیر مقدم به مدعوین گفت : جهاد سازندگی در27 خرداد ماه سال 58 و قبل از شروع جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل (ره) تشکیل به منظور عمران و آبادانی روستاها شروع به فعالیت کرد.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ابرز، موسوی عنوان کرد: پرسنل این نهاد در دوران دفاع مقدس ضمن مشارکت در توسعه زیرساخت های روستایی، دوشادوش نیروهای مسلح با عنوان سنگرسازان بی سنگر در جبهه ها حضور داشتند و شهدای گرانقدری دراین عرصه تقدیم شد.

وی گفت : بعد از دوران دفاع مقدس نیز بنا بر مصلحت نظام ،جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شد تا ضمن ایفای نقش دوباره در عمران و آبادانی روستاها در تامین امنیت غذایی کشور نیز فعالیت کند.

این مقام مسئول بیان کرد: همه ساله همزمان با هفته جهاد کشاورزی شاهد بهره برداری از طرح های متنوع در حوزه های مختلف جهاد کشاورزی هستیم .و در سال جاری اجرای این برنامه را در روز 27 خرداد ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) را به فال نیک می گیریم .

وی افزود: با توجه پراکندگی ساختمانهای سازمان و فاصله زیاد دو ساختمان سازمان از یکدیگر و پراکندگی نیروها در این ساختمانها و نامناسب بودن آنها و مسائل و مشکلاتی که در این خصوص برای کشاورزان و بهره برداران جهت انجام یکسری کارهای اداری وجود داشت، نیاز سازمان به یک ساختمان منسجم جهت دسترسی آسان کشاورزان و بهره برداران به قسمتهای مختلف سازمان این تصمیم گرفته شد و علیرغم تمام مشکلات موجود با همدلی و تلاش همکاران توانستیم عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نمائیم.

موسوی افزود اعتبار مورد نیاز این ساختمان اداری از محل فروش املاک مازاد جهاد کشاورزی استان تامین گردیده است و در 5طبقه  به متراژ4500 متر با کنجایش 479 نفر را دارد  احداث خواهد شد. وطراحی ساختمان با رعایت استانداردهای کامل انجام شده است.

وی در خصوص مدت اجرای این پروژه گفت : انشاء الله  این طرح در مدت دو سال به اتمام خواهد رسید و طبق تصمیم جمع ساختمان مذکور به نام شهدای جهاد مزین  و نامگذاری خواهد شد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه با حضور مسئولین ، تعدادی از خانوادههای معظم شهدا و جمعی از جهاد گران به دستان حاج آقا سعادتی پدر دو شهید بزرگوار زده شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید