Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از روند برگزاری مصاحبه داوطلبان استخدام وزارت جهاد کشاورزی

در دومین روز از برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با حضور در مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) از نزدیک در جریان روند برگزاری مصاحبه داوطلبان قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از روند برگزاری مصاحبه داوطلبان استخدام وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز؛ همزمان با دومین روز از برگزاری مصاحبه تخصصی و روانشاختی پذیرفته شدگان آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و هیأت همراه با همراهی دکتر میررحیمی رئیس مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) ضمن حضور در محل برگزاری مصاحبه از نزدیک در جریان روند برگزاری مصاحبه تخصصی داوطلبان قرار گرفت.

دکتر بازدار در ادامه از برخی ظرفیت ها و امکانات آموزشی و رفاهی و شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در مرکز از جمله سالن اجتماعات استاد شهید مطهری، گلخانه طبقاتی و مسطح هیدروپونیک مرکز، شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز و مهمانسرای بین المللی بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و هیات همراه با حضور بر مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه یاد آن شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

سید یوسف مقدسی، مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در حاشیه این بازدید گفت: در این مصاحبه که با حضور نمایندگان اداره کل امور اداری و هسته گزینش وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان بنیاد شهید و بهزیستی در حال برگزاری است، 505 نفر از داوطلبان استخدام در وزارت جهاد کشاورزی از سراسر کشور جهت مصاحبه تخصصی به استان البرز دعوت شده که 93 نفر در روز نخست و 89 نفر از داوطلبان امروز در مصاحبه تخصصی و روانشناسی که شرکت کردند و از این تعداد 178 نفر در مرحله نهایی پذیرفته خواهند شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید