Iranian Agriculture News Agency

از ابتدای سال جاری تا کنون:

80457 هکتار از اراضی ملی و غیر ملی استان البرز رفع تداخل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان البرز بر تسریع در اتمام به موقع طرح رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات تأکید کرد.

80457 هکتار از اراضی ملی و غیر ملی استان البرز رفع تداخل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان البرز با حضور دکتر بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، الماسی مدیر امور اراضی سازمان، مدیران کل اقتصاد و دارایی، ثبت اسناد و املاک استان، منابع طبیعی و آبخیزداری، معاونین ادارات کل منابع طبیعی، ثبت اسناد و اقتصاد و دارایی استان و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

در این نشست که در راستای اجرای ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تشکیل شد، تعداد 7 پلاک از اراضی ملی و غیرملی استان به مساحت 10430 هکتار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 8651 هکتار به عنوان اراضی ملی و 1779 هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

ایرج الماسی، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون مساحت 80457 هکتار از اراضی ملی و غیرملی در کمیسون رفع تداخلات استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است افزود: از این میزان در مجموع 73 هزار و 285 هکتار از اراضی ملی و بیش از 7172 هکتار از اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید