Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، بهترین الگوی خدمت جهادی

نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز برگزار شد.

شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، بهترین الگوی خدمت جهادی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با حضور ریاست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مسئول کانون جهادگران جهاد سازندگی و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد.

عبدالرضا روشن نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات و قدردانی از رزمندگان وافتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگوی خدمت جهادی برای حفظ و حراست از میهن عزیز اسلامی ایران است؛ خواستار برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم گرامیداشت این هفته در ایام پیش رو در ستاد سازمان و شهرستان ها شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جهاد کشاورزی در استان با سخنرانی فرماندهان جهادی و پیشکسوتان جبهه ی جنگ تحمیلی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و شهدای بهشت زهراء (س) و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز است.

اعزام 6000 رزمنده جهادگر و تقدیم 58 شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از افتخارات جهاد کشاورزی استان البرز است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید