Iranian Agriculture News Agency

کود مورد نیاز کشت پاییزه در استان البرز تأمین شده است

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز از تأمین و ذخیره سازی بیش از 3060 تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه در استان البرز خبر داد.

کود مورد نیاز کشت پاییزه در استان البرز تأمین شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، علی اکبر ندرلو با اعلام این خبر افزود: با عنایت به تامین و  تدارک مکفی انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان بر اساس سهمیه سال ۱۴۰۱، بیش از ۳ هزار و شصت تن انواع کودهای شیمیایی در انبار های سازمانی استان البرز ذخیره شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز با بیان اینکه برای کشت پاییزه هیچگونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد؛ از آمادگی این شرکت برای توزیع کود مورد نیاز کشاورزان جهت کشت پاییزه خبرداد.

وی با تأکید بر استفاده از کلیه گروه های کودی برای کشت پاییزه در البرز، افزود: با توجه به اینکه انواع گروه های کودی ازته، فسفاته و پتاسه مورد نیاز کشاورزان بر اساس سهمیه سال ۱۴۰۱، تأمین و تدارک شده است؛ توصیه می شود کشاورزان عزیز البرزی کلیه گروه های کودی فسفاته و پتاسه شامل: فسفات ۱۳ درصد، میکروبی فسفاته، سوپر فسفات فسفات ساده، کلرور پتاسیم و سولفات پتاسیم پودری برای کشت های پیشرو به ویژه کشت پاییزه مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید