Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

17 پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از آغاز بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به ارزش بالغ بر 270 میلیارد تومان و اشتغالزایی 596 نفر در هفته دولت خبر داد.

17 پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  گفت: همزمان با فرارسیدن ایام هفته دولت، 17 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان به بهره برداری می رسد و 173 خانوار از مزایای از این طرح ها بهره مند خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها برای 596 نفر اشتغال ایجاد می شود؛ تصریح کرد از این میزان اشتغالزایی، 480 نفر از اشتغال پایدار برخوردار و اشتغال 116 نفر نیز در بخش کشاورزی تثبیت خواهد شد.

روشن نژاد افزود: از مجموع 17 پروژه، 9 پروژه درشهرستان نظرآباد، 2 پروژه در ساوجبلاغ، یک پروژه در طالقان، 2 پروژه در کرج، یک  پروژه در چهارباغ و 2 پروژه نیز در شهرستان اشتهارد قرار دارد.

وی اضافه کرد: از مجموع طرح های افتتاحی بخش کشاورزی در هفته دولت، 13 پروژه تولیدی و صنایع تکمیلی شامل3 پروژه در حوزه تولیدات دامی و 10 پروژه در حوزه صنایع تیدیلی و تکمیلی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 244 میلیارد تومان  و اشتغالزایی 547 نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خاطرنشان کرد: تعداد 4 پروژه نیز در حوزه امور آب شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار، انتقال آب به اراضی کشاورزی و لوله گذاری است که در مجموع  با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان و با ایجاد زمینه اشتغال برای 49 نفر عملیاتی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید