Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

آثار و نتایج اقدامات و دستاوردهای دولت اطلاع رسانی شود

نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز برگزار شد

آثار و نتایج اقدامات و دستاوردهای دولت  اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، جلسه شورای هماهنگی مدیران،  با دستور کار هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت با حضور رئیس سازمان، معاونین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران ستادی و شهرستان ها در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

عبدالرضا روشن نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهتمام و مسئولیت پذیری دولت برای حل مشکلات کشور از زمان تحویل دولت سیزدهم تا کنون، بر لزوم تلاش همه دولتمردان برای امیدآفرینی و حفظ آرامش روانی جامعه و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی مردم تأکید کرد.

روشن نژاد ضمن تشریح خدمات و دستاوردهای یکساله و برنامه های آتی سازمان، با بیان اینکه کلیه مسئولان خدمتگزار و امانت دار مردم هستند، خدمت رسانی به مردم را از اولویت های مهم دولت مردمی خواند و افزود: ایام هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی خدمات و دستاوردهای دولت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به لزوم بیان توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و ملموس نمودن آثار و نتایج اقدامات و دستاوردهای دولت، بر پیگیری اجرای برنامه های تحولی سازمان مطابق سیاست های ابلاغی وزارت متبوع و انجام مأموریت ها و تحقق اهداف و تعهدات سازمانی و نیز برگزاری هر چه بهتر گرامیداشت ایام هفته دولت تأکید کرد.

حضور مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و ارائه گزارش اقدامات و دستاوردهای بخش کشاورزی در حوزه های تخصصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح و بهره برداری از پروژه ها، برگزاری نشست های خبری، ملاقات حضوری مدیران با تولیدکنندگان و رسیدگی به مشکلات آنان، برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، از جمله برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در ایام هفته دولت  است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید