Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

اجرای طرح های پژوهشی در راستای رفع مسائل بخش کشاورزی باشد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اعلام آمادگی این سازمان جهت همکاری با مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در اجرای طرح های پژوهشی مسئله محور مطابق با نیاز های بخش کشاورزی استان خبر داد.

اجرای طرح های پژوهشی در راستای رفع مسائل بخش کشاورزی باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست مشترک بررسی همکاری های فی مابین سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، با حضور سرپرست سازمان، رئیس مرکز و معاونین دو مجموعه در دفتر ریاست سازمان برگزارشد.

عبدالرضا روشن نژاد، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این نشست، از اعلام آمادگی سازمان جهت همکاری با مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در معرفی و اجرای طرح های پژوهشی مسئله محور به منظور تقویت کشاورزی دانش بنیان و مطابق با نیازهای بخش کشاورزی استان خبر داد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به ضرورت احصای نیازهای پژوهشی سازمان و معرفی طرح های پیشنهادی، به استفاده از ظرفیت های مرکز برای تدوین بسته های آموزشی کارآفرینی برای متقاضیان احداث گلخانه و سایر مشاغل در بخش کشاورزی بر اساس اطلس کسب و کارهای بخش کشاورزی و سایر طرح های اولویت دار سازمان تأکید کرد.

دکتر میر رحیمی، رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، با اشاره به مأموریت‌های این مرکز در خصوص توانمندی سازی منابع انسانی، ارتقای سطح دانش و مهارت های کشاورزی و تدوین و اجرای برنامه های آموزشی و مهارتی، به ضرورت اجرای طرح مهارت آموزی کسب و کارهای نوپای کشاورزی در این مرکز  در راستای تحقق شعار سال و افزایش بهره وری خبر داد و افزود: اجرای این طرح فرصت خوبی برای دانش آموختگان رشته‌های کشاورزی است که با حضور در فضای عملیاتی کسب و کار‌ها، مهارت‌های واقعی برای اشتغال و کارآفرینی و حضور موثر در بخش را فرا گیرند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید