Iranian Agriculture News Agency

در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز مطرح شد:

تکمیل پروژه شهرک گلخانه ای چوپان آباد از اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی البرز است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در راستای اجرای برنامه تحولی توسعه کشت های گلخانه ای، اجرا و تکمیل طرح احداث شهرک گلخانه ای چوپان آباد در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی البرز است.

تکمیل پروژه شهرک گلخانه ای چوپان آباد از اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی البرز است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهرک گلخانه‌ای چوپان آباد با حضور سرپرست سازمان، دبیر قرارگاه، مدیران ستادی سازمان و جمعی از اعضای هیئت مدیره شهرک با دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

عبدالرضا روشن نژاد، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  با اشاره به اینکه توسعه گلخانه ها نیازمند مساعدت و نگاه ویژه ادارات و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز برای تأمین زیرساخت ها است؛ افزود: در خصوص مسائل مربوط به شهرک گلخانه ای، پیگیری های لازم در حوزه عمل هر مدیریت صورت گیرد و تلاش شود موارد به نحو مطلوب تسهیل و به نتیجه برسد تا هرچه زودتر امکان بهره برداری از همه ی واحدها فراهم شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن دستور پیگیری صدور اسناد مالکیت واحدها و پیگیری اخذ انشعابات گاز، بر تکمیل کلیه زیرساخت ها برای بهره برداری کامل ازمجموعه شهرک تأکید کرد.

وی با اشاره به برنامه 2000 هکتاری احداث گلخانه در استان و اهمیت شهرک گلخانه ای چوپان آباد به عنوان نماد و الگوی کشت گلخانه ای در استان، افزود: تلاش شود با همت جمعی همه ی اعضای شهرک، مجموععه سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های کشاورزی استان، طرح با موفقیت به نتیجه مطلوب برسد چرا که موفقیت در این طرح، دستیابی به اهداف طرح توسعه گلخانه ها در استان و ترغیب سایر سرمایه گذاران امکانپذیر می کند.

وی با تأکید بر لزوم استقرار مدیریت یکپارچه برای هدایت و ساماندهی امور شهرک گلخانه ای، افزود: برای ساماندهی امور شهرک و سهولت امر تصمیم گیری، نسبت به تشکیل تعاونی تولید به منظور مدیریت واحد مجموعه، امکان ایجاد زنجیره تولید و تسهیل امور جاری شهرک اقدام تا زمینه کاهش دخالت دولت در اداره مجموعه فراهم شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و تأکید بر رعایت الگوی کشت برای جلوگیری از هدررفت منابع آبی، ابراز امیدواری کرد با پیگیری و حل و فصل سریعتر مسائل مربوطه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از تعداد بیشتری از واحدهای شهرک گلخانه ای چوپان آباد باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید