Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد:

بهره برداری از 32 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز در هفته جهاد کشاورزی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از آغاز بهره برداری از 32 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به ارزش بالغ بر 730 میلیارد ریال و اشتغالزایی 679 نفر در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

بهره برداری از 32 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز در هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان این مطلب که در هفته جهاد کشاورزی، 32 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 730 میلیارد ریال و اشتغالزایی 679 نفر به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها شامل: 13 پروژه عمرانی و 19 پروژه تولیدی می باشد که در ایام هفته جهاد کشاورزی آماده بهره برداری است.

روشن نژاد افزود: از این 32 پروژه، 10 پروژه درشهرستان نظرآباد، 2 پروژه در ساوجبلاغ، یک پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان، 5 پروژه در کرج، 8  پروژه در چهارباغ و 5 پروژه نیز در شهرستان اشتهارد قرار دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: از مجموع این طرح ها تعداد 13 پروژه در حوزه امور آب شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات است که در مجموع  با صرف اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال و با ایجاد زمینه اشتغال برای 411 نفر عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: 19 پروژه تولیدی و صنایع تکمیلی نیز شامل2 پروژه در حوزه تولیدات دامی، 16 پروژه در بخش تولیدات گیاهی و یک پروژه در حوزه صنایع تیدیلی و تکمیلی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 626  میلیارد ریال  و اشتغالزایی 268 نفر در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید