Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ:

اقدامات جهاد کشاورزی در آرامش بازار قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان از زحمات مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، مسئولین استان البرز و شهرستان در تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید و تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

اقدامات جهاد کشاورزی در آرامش بازار قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، حجت الاسلام «روح‌الله مختاری» امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز دوازدهم فروردین با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی، باغی و دامپروری دارد افزود: عزیزان ما در مجموعه جهاد کشاورزی توفیقات خوبی در سال گذشته کسب کردند و بسترهای خوبی برای دانش بنیان کردن کشاورزی فراهم است.

حجت الاسلام مختاری افزود: امیدواریم به فضل خداوند متعال با همت این عزیزان و حمایت همه مسئولین، کار ویژه‌ای در عرصه دانش بنیان شدن کشاورزی در شهرستان اتفاق بیفتد و ما با افتخار اولین شهرستان در عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب باشیم.

 امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن قدردانی از مسئولین امر برای ایجاد ثبات و آرامش در بازار افزود: از اقدامات دستگاه‌های دولتی و همه کسانی که در این امر دخیل بودند برای تسهیل شب عید و تعطیلات برای مردم تشکر می کنم.

 حجت الاسلام مختاری اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را اتفاق بزرگی در عرصه ثبات و آرامش بازار دانست و یادآور شد: در گذشته ما در این ایام دلهره داشتیم، نگرانی داشتیم، صف داشتیم، مردم مضطرب بودند، برای برخی کالاهایی که در اختیار نداشتند غصه می خوردند، اما به لطف خدا و با همتی که از طرف مسئولین امر اتفاق افتاد امسال شب عید و این ایام بر مردم بدون نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج شب عیدشان گذشت و این جای تقدیر و تشکر هم از دولت و هم مسئولین، هم در کلان کشور، هم در استان و شهرستان دارد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: یکی از تدابیر مهمی که اتفاق افتاد، موضوع واگذاری عرضه و توزیع کالا و تنظیم بازار به جهاد کشاورزی بود؛ متولی تولید متولی توزیع شد که این امر به یقین هم برکات کوتاه‌مدت و هم مخصوصاً برکات بلندمدت دارد.

 حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه خود متولی تولید می تواند هم تولید و هم توزیع را به طور شفاف رصد کند؛ افزود:  متولی تولید می داند چقدر در منطقه، در استان و در کشور تولید می‌شود و چقدر از آن به دست مصرف‌کننده می‌رسد و لذا بر همین اساس می‌تواند حمایت‌های خود را از تولید کننده به عمل بیاورد و همین جا از زحمات همه عزیزان در کشور، استان و شهرستان در این ایام تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید