Iranian Agriculture News Agency

قدردانی امام جمعه چهار باغ از توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم و نظارت های میدانی در بازار کالاهای اساسی

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته از مسئولین مجموعه جهاد کشاورزی برای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه چهار باغ از توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم و نظارت های میدانی در بازار کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ، در بخشی از خطبه های نماز جمعه دوازده فروردین ماه، ضمن تقدیر از اقدامات مثبت وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت نهاده ها از جمله کود شیمیایی و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، از فراوانی، تأمین و توزیع  مرغ و برنج و میوه  تشکر کرد و افزود: تلاش شبانه روزی مسئولین امر موجب ایجاد آرامش در بازار و امنیت خاطر مردم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه شب‌ها و روزهای رمضان بهترین زمان عبادت، استغفار و توبه و انابه و بهترین فرصت برای تمرین حُسن خُلق است؛  از ائمه جماعات وامنا مساجد خواست مساجد را برای میزبانی از روزه داران مهیا کنند.  

امام جمعه شهرستان چهار باغ افزود: حضرت امام خامنه‌ای مقطع زمانی ما را" آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی" می‌دانند که ظرفیت" جهادِ بزرگ برای ساختنِ ایرانِ اسلامیِ بزرگ "را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: ایران، قرن چهاردهم را با اشغال و حاکمیت استبداد و استعمار شروع کرد و این قرن را با زوال استبداد پادشاهی و افول آمریکا به پایان رساند و به یاری خدا قرن پانزدهم، قرن زوال صهیونیسم و استکبار و شکوفایی تمدن اسلامی خواهد بود.

 امام جمعه شهرستان چهارباغ در خاتمه از تلاش های فرماندار واعضای ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرستان چهارباغ در راستای خدمت صادقانه به مردم به ویژه توزیع اقلام ضروری و نظارت های میدانی بر بازار کالاهای اساسی وارتقاء امنیت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید