Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، در پیامی فرا رسیدن عید سعید مبعث رسول اکرم(ص) را به مسلمانان و پیروان راستین نبوت، به ویژه مردم شریف استان البرز تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، متن پیام تبریک مهندس عبدالرضا روشن نژاد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب، فرخنده سالروز مبعث رسول اسلام (ص)، پیام آور حقیقت و عدالت، روز تجلّی رحمت الهی، تکوین آیه‌‌های رسالت و اتمام حجت خالق متعال بر بندگان است.

اینجانب آغاز رسالت خاتم الانبیاء، پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه مسلمانان، مردم شریف و مؤمن استان البرز به ویژه خانواده های معظم شهدای جهاد، جانبازان، ایثارگران، کشاورزان و همکاران جهادگر و پرتلاش در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و دستگاه های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که خداوند متعال به حرمت فخر کائنات و پیام آور رحمت، ما را در زمره پیروان شایسته و راستین آن حضرت قرار دهد و به برکت این عید بزرگ، دل های ما را به الطاف خود نورانی کند.

با آرزوی عزت و سربلندی اسلام و مسلمین از درگاه ایزد منان، امید است در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آموزه های زندگی پیامبر عظیم الشأن اسلام را سرلوحه اعمال خویش قرار دهیم.

عبدالرضا روشن نژاد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید