Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان البرز، طی پیامی فرا رسیدن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر را به همکاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، متن پیام مهندس عبدالرضا روشن نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرخنده زاد روز مولود کعبه که با ساده زیستی و عدالت محوری، وارسته ترین انسان و نمونه بی‌نظیر عبودیت در تاریخ بشریت است، شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدران سخت کوش و گرانقدر میهن عزیزمان و پاسداشت زحمات آنان است.

اینجانب فرارسیدن سیزدهم ماه مبارک رجب، سالروز ولادت آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته مکتب نبوت، اسوه بی نظیر تاریخ بشریت در دفاع از دین،که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران مزین شده است را به عموم آزادمردان جهان، مردم متدین و ولایتمدار استان البرز، همکاران گرامی و بهره برداران، تولیدکنندگان و فعالان محترم بخش کشاورزی و همه پدران فداکار به ویژه پدران معظم شهدای گرانقدر جهاد و ایثارگران، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است که در سایه الطاف بیکران خداوند متعال، به برکت این ایام فرخنده ، با سرلوحه قرار دادن سیره حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درزمره رهروان واقعی آن حضرت قرارگیریم.

عبدالرضا روشن نژاد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید