Iranian Agriculture News Agency

همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر:

پیام مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه

همزمان با فرارسیدن 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به میهن، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در پیامی مشترک آغاز دهه مبارک فجر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همکاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تبریک گفتند.

پیام مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، متن پیام مشترک "دکتر عبدالله مخبر" و" حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین" به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن در طول زندگی و برای نسل های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد ( امام خمینی (ره)).

    امروز با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان منحصر به فرد این انقلاب که مبتنی بر اصول و مبانی ارزش‌های اسلامی است و تأکید بر حرمت و ارزش انسان دارد، به یک حقیقت زنده و الهام بخش تبدیل گردیده است. حقیقتی که نشأت گرفته از خون شهدا و شجاعت و ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی است؛ و این مؤلفه مهمی است که باعث گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر شده و اتفاق بزرگی را رقم زده است. اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد. امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.

 اینجانب فرا رسیدن دهه مبارک فجر چهل و سومین سال بهار انقلاب اسلامی را به کشاورزان و بهره برداران و همچنین کارکنان و خانواده بزرگ جهادکشاورزی و دستگاه های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با آرمان های والای امام راحل ره و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنیم و در اتحادی مستحکم نسبت به افزایش همت و تلاش و تأکید بر نوآوری و برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت غذایی و رونق تولیدات بخش کشاورزی، با همدلی و همکاری مجدانه تمامی همکاران و تولید کنندگان و کشاورزان، حافظ این مرز و بوم و خون شهیدان گرانقدر مان باشیم.

         علی ارجمند عین الدین                                                                                               عبدالله مخبر دزفولی

    مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه                                                                    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید