Iranian Agriculture News Agency

در دی ماه صورت گرفت:

بیش از 2070 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی استان البرز

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی از 2070 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی استان البرز در طی یکماه گذشته خبرداد.

بیش از 2070 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست قرارگاه  غذایی استان با حضور دبیر قرارگاه، نمایندگاه دستگاه های امنیتی و نظارتی، جمعی از مدیران و اعضای قرارگاه در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

عبدالرضا روشن نژاد، دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان و سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن خیر مقدم و تشریح دستور کار جلسه با بیان اینکه تأمین و ذخیره سازی اقلام اساسی در استان به حد کفایت صورت گرفته است؛ وضعیت تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی به ویژه برنج، روغن و شکر را مطلوب توصیف و بر نظارت مستمر بازار و عرضه نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری تأکید کرد.

داریوش یوسفی مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: از پنجم تا پایان دی ماه، 261 اکیب بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی در سطح استان تشکیل شده است که کار پایش و رصد بازار به صورت منظم توسط این اکیپ ها انجام شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی با اشاره به اینکه تعداد 2076 مورد بازرسی از سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم انجام گرفته است؛ افزود: علاوه بر بازرسی مستمر توسط اکیپ های گشت، طی این مدت، 145 مورد گزارش مردمی ثبت و اقدام شده و 607 مورد گشت مشترک با تعزیرات صورت گرفته است که در این راستا پرونده متخلفین ثبت و به مراجع قضایی ارسال شده است.

تنظیم بازار کالاهای پروتئینی استان، تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در ایام پایانی سال، جوجه ریزی واحدهای مرغداری، تعیین تکلیف نهاده های دریافت شده توسط واحدهای مرغداری استان، مواردی بود که در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید