Iranian Agriculture News Agency

دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز:

ذخائر استراتژیک محصولات اساسی در استان البرز مطلوب است

سی و هشتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با حضور سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و دبیر قرارگاه، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیرکل دامپزشکی، معاونین فرماندار، جمعی از مدیران سازمانی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها برگزار شد.

ذخائر استراتژیک محصولات اساسی در استان البرز مطلوب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز در این نشست ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه پیرامون ذخیره سازی محصولات اساسی در استان پرداخت.

دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز، وضعیت ذخیره سازی محصولات اساسی در استان را مطلوب توصیف و بر ارائه آمار و اطلاعات صحیح در خصوص میزان نیاز بازار استان جهت برنامه ریزی برای اقدام به موقع در خصوص تأمین و توزیع مرغ و تخم مرغ و ساماندهی مباشرین تأکید کرد.

تعیین میزان مرغ و تخم مرغ مورد نیاز بازار استان به تفکیک شهرستانها، تعیین میزان ذخائر استراتژیک محصولات اساسی در ایام منتهی به پایان سال به منظور برنامه ریزی جهت تأمین و ذخیره سازی محصولات، مطابق ضریب جمعیتی هر شهرستان و پیگیری جذب اعتبارات مرحله اول دامدارکارت از موارد مورد بحث در سی و هشتمین نشست  قرارگاه امنیت غذایی استان بود.

در این نشست معاونین فرماندار و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها به بیان نظرات خود در خصوص میزان نیاز شهرستانها به مرغ و تخم مرغ پرداختند. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید